Skip to content

Szalon etikett – Házirend

Házirend

(Érvényes: 2022. január 1. napjától visszavonásig)

  1. BEJELENTKEZÉS ÉS IDŐPONTEGYEZTETÉS:

1.1. Bejelentkezni telefonon és személyesen (amikor időpontotok van) tudtok.
1.2. Időpontfoglalásra hétköznaponként munkaidőben 08.00-20.00 között van lehetőségetek.
A megadott időkereteken kívül nem áll módomban időpontot adni!
1.3. Amennyiben 24 órán belüli változást szeretnétek jelezni, mindenképp telefonon jelezzétek és hívjatok a +36-70-268-8287-es telefonszámon, vagy keressetek SMS-ben!

  1. MEGJELENÉS AZ IDŐPONTON:

2.1. Kérlek titeket, tartsuk tiszteletben egymás idejét, így érkezzetek időben!
Inkább egy kicsit hamarabb érkezzetek, mint később.

Késés esetén mindenki legyen szíves telefonon FELHÍVNI, (ne messengeren írjatok) hogy tudjak róla, másrészt, vagy hogy ne gyertek teljesen feleslegesen, amennyiben a késés mértéke meghaladja a még tolerálható mértéket.
2.2. 15 percen túli késés esetén, amennyiben van még vendég utánatok, a szolgáltatást módosítható (pl.: elmarad a díszítés) vagy megtagadhatom, amennyiben már nincs idő a kért szolgáltatás elvégzésére. Megtagadás esetén 50% rendelkezésre állási díjat (lásd lejjebb) kell megtéríteni az új időpont egyeztetésének érdekében.
2.3. 30 percet meghaladó késés esetén 50% rendelkezésre állási díjat kell megtéríteni az új időpont egyeztetésének érdekében, mivel ebben az esetben már nagy valószínűséggel nem tudom behozni az okozott lemaradást, ez alól kivételt képez, ha a késés nem okoz csúszást a következő vendégnél, és még a nyitvatartási időn belülre esik.
2.4. A pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol, drog, bármilyen egyéb hangulatmódosító szer hatása alatt, mivel ez esetben a szolgáltatás mindenképp megtagadásra kerül.

NYITVATARTÁS
3.1 Előzetes egyeztetés alapján, utolsó időpont hétköznapokon 18.00.
Hétvégén és ünnepnapokon: zárva
3.2. Előzetes időpont egyeztetés minden esetben szükséges! Utcáról nem fogadok vendéget! Amennyiben nincs vendég előjegyezve, nem feltétlenül tartózkodom a szalon területén!
3.3 Nyitvatartási időn felül (ünnepnapokon, munkaszüneti napokon, vasárnapon) igényelhető időpont, de a szolgáltatás árának 300%-a fizetendő térítésként.

  1. MEGKÖZELÍTÉS ÉS PARKOLÁS:

4.1. Parkolni a környező utcákban tudtok, Sobieski János, Márton utca. A terület fizetős, 8-18 óráig,   350 ft/óra, sms-ben 0904 az SMS-szám.
4.2. BKV-val: Klinikák és Nagyvárad téri metrómegálló, egyenlő távolságban.

  1. IDŐPONT LEMONDÁSA:

5.1. Az időpont lemondása, vagy áthelyezése díjmentesen történik, amennyiben a kezelés megkezdése előtt legalább 48 órával történik.
5.2. Amennyiben kevesebb, mint 48 óra, de több, mint 24 óra van még hátra a kijelölt időpontig, úgy rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel azt az időpontot nagy valószínűséggel nem fogom tudni kiadni, így anyagi kár ér, melynek mértéke ebben az esetben 50%.
Példa: géllakk megerősítéssel, alapdíja: 6000Ft, módosítás 24 órán túl, de 48 órán belül, rendelkezésre állási díj 50%, így 3000 Ft pótdíjat kell az új időpont lefoglalása előtt személyesen, vagy banki úton rendezni).
5.3. Ha a lemondás vagy az időpont áthelyezése 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 75%-a képezi a rendelkezésre állási díjat.
5.4. Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg az időpontján, úgy 100%-os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni, új időpontot csak ezek után áll módomban kiadni.
5.5. A rendelkezésre állási díjakat, minden esetben személyesen vagy banki átutalás útján kell rendezni, új időpont csak ezután kérhető! Amíg valamilyen fennmaradás áll fent, szolgáltatásra időpont nem adható!

  1. GARANCIA ÉS GARANCIÁLIS JAVÍTÁSOK:

Minden vendégnek személyre szabottan adok javaslatot, hogy milyen körme legyen. Így csak arra a munkámra tudok garanciát adni, ami a javaslatomra készült, és utólag nincs más által hozzányúlva. Ha a javaslattal ellentétes körmöt kérsz, vagy otthon alakítasz rajta, arra semmilyen garancia nincsen!
A javításhoz is időpontot kell kérni!

HIGIÉNIA:
7.1. A szalon egész területén tilos dohányozni, alkoholt, morzsálódó, vagy egyéb módon szennyeződést okozó ételt-italt fogyasztani.
7.2. Mivel az egyik legfontosabb tényező a higiénia, így minden esetben a szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosnia.
7.3. Ha betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek), egyeztessünk új időpontot!
Sajnos aki betegen érkezik, annak megtagadom a kezelését és haza fogom küldeni, legyünk tekintettel egymás egészségére!
7.4. Amennyiben a kezelendő felületen, vagy annak környékén fertőző betegségre (pl.: körömgomba, vírusos szemölcs) utaló jeleket lehet észrevenni, egyéni döntés alapján fogom a kezelést elvégezni, vagy a vendéget orvoshoz küldeni.

  1. VISELKEDÉS A SZOLGÁLTATÁS MEGKEZDÉSE ELŐTT ÉS ALATT:

8.1. Amennyiben kicsit hamarabb érkeztek, és még az előző vendég kezelése folyik, kérlek, foglaljatok helyet, esetleg fogyasszatok el egy kávét vagy egy teát a „minikonyhából”, melyre a vendégeim vagytok.
8.2. Amikor sorra kerültök, ne felejtsetek el kezet mosni, valamint a telefonjaitokat magatok mellé helyezni!
8.3. Mialatt szépültök, bármilyen triviálisnak is tűnik, kérlek titeket, hogy ne vakarózzatok, igazgassátok a ruhátok, vagy a hajatok, mivel az előkészített körmötök zsírtalan, portalan és matt állapotban kell, hogy legyen a tartósság érdekében. Amennyiben ez nem áll fenn, az előkészítést ismételni kell, amely vékonyíthatja a természetes körömlemezt, és nem vonatkozik rá a garancia.
8.4. Telefon: a szolgáltatás ideje alatt ha lehet, mellőzzétek. Magatok mellé helyezhetitek az asztalra, hogyha SOS hívást kell fogadnotok, akkor azt azért tudjatok, de minden más esetben tabu.

  1. GYEREKEK ÉS KISÁLLATOK JELENLÉTE:

9.1.  A szalon veszélyes lehet kisgyermekek számára! A gyermek testi épsége, a szolgáltatás minősége, valamint a berendezések állapotának megőrzésének érdekében a szalon gyermekmentes övezet, így kérlek ne hozzátok őket magatokkal! Ha mégis elkerülhetetlen, kérlek minden esetben hozzatok neki olyan játékok-tabletet-kifestőt, amivel elfoglalja magát, a szalonban erre nem vagyunk felkészülve!
9.3. Állatbarátok vagyunk, hozhatjátok a kutyusotokat.

  1. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:

10.1. A szolgáltatások és kezelések árát készpénzzel lehet rendezni, mely mindenki számára a helyszínen, a szolgáltatás / kezelés befejeztével kötelező. HITEL  NINCS!
10.2. Készpénzes fizetés:  Mivel nem tartok magamnál nagyobb összeget váltópénzből, így a legnagyobb elfogadható címlet a 10.000 Ft-os, abban az esetben, ha a szolgáltatás(ok) összértéke meghaladja a 7.000 Ft-ot. Amennyiben a szolgáltatás(ok) összértéke nem éri el a 7.000 Ft-ot, úgy a legnagyobb elfogadott címlet 5.000 Ft. 
10.3. A rendelkezésre állási pótdíjat személyesen készpénzben, revolut kártyával, vagy online banki átutalással lehet rendezni.
Amíg a díjtartozás fent áll, addig új időpont nem adható ki.
Banki átutalás esetén a számlaszámot üzenetben írom meg. Fizetési visszaigazolást küldhettek üzenetben, de csak a beérkezett tranzakció után tudok időpontot kiadni.
10.5. Az árlistát megtaláljátok a hivatalos Facebook oldalon, valamint kikérhetitek egyéb online formában is, hogy tudjatok egy hozzávetőleges árat kalkulálni (a választott díszítések mértéke és anyaghasználata nagyban befolyásolhatja azt). Legyetek szívesek inkább több készpénzt hozni, mint amit számoltatok, mert HITEL nincs!
Amennyiben nem tudjátok kifizetni a körmötöket a szolgáltatás befejeztével, úgy az eltávolításra kerül.

  1. KÉP- ÉS HANGANYAG RÖGZÍTÉSE:

11.1. Előzetes tájékoztatás nélkül a szalon területén se a szolgáltató, se a vendég nem rögzíthet kép- és / vagy hanganyagot.
11.2. Kérlek, amennyiben nem egyeztek bele, hogy az elkészült körmötökről kép készüljön, legyetek kedvesek minél előbb jelezni azt!

  1. BERENDEZÉSEK ÁLLAPOTA:

12.1. A szalonban lévő gépek, berendezések és bútorok folyamatos karbantartás és fertőtlenítés alatt állnak, hogy minél tovább biztonságosan tudjuk őket használni. Ennek az állapotnak a megőrzése minden vendég számára kötelező.
12.2. Amennyiben a vendég akaratán kívül, vagy szándékosan kárt tesz a szalon területén bármilyen berendezésben (bútorok, gépesítés, stb.) vagy anyagban, úgy, az okozott kárt köteles megtéríteni, vagy jogi eljárás alá vonható.

Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a Házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek.

Köszönöm, hogy a házirend betartásával hozzájárultok a zökkenőmentes és rendezett munkamenethez!

Tisztelettel: Törteli Ildikó

 

 

!